piątek, 26 maja 2017

O nas

Dzieci za kurtyną" - szkolna grupa teatralna 



Z wielką przyjemnością informujemy, że w naszej szkole istnieje kółko teatralne pod nazwą: „Dzieci za kurtyną”. Utalentowani uczniowie prezentują swoje umiejętności aktorskie poprzez występy w przedstawieniach.
Każdy z naszych scenariuszy ma pouczający morał. Staramy się, aby nasze przedstawienia były dla widzów w pełni zrozumiale. Już w kwietniu „Dzieci za kurtyną” wystąpią w Bajdurku - przeglądzie teatrów szkolnych, które pozwoli im zaprezentować swoje talenty. Występy, które będziemy przedstawiać uświadamiają ludziom istotne sprawy, których zazwyczaj nie zauważają.



             


                    Karolina – Każdy poranek witam z radością
                        codzienny taniec, jest mą odskocznią

 



  
                                                                                          
   Iza -   Kocham konie, nic nie poradzę,
 dają mi wolność, tyle wam zdradzę


 
  





               Laura – Gdy mi się nudzi i pustka w głowie

                       staję przed lustrem i śpiewam sobie.
                                                                                                                                                      








            
Klaudia -Moim żywiołem jest granie na scenie, angaż w teatrze-to moje marzenie.

 







                               Zuzia -Lubię zwierzęta, mam nawet chomika,
                                           lecz moją pasją jest dobra muzyka.







          Martyna -Mam dwie koszatniczki, są mą        
        radością role w serialu zagram z przyjemnością










                                    Zosia i Maciek-Mali wzrostem, wielcy duchem,
                                              każdy  z nas jest ekstra zuchem







1 komentarz:

  1. Chce się was oglądać bezwzględu na pore,wszyscy gracie cudnie choć trudne są role.

    OdpowiedzUsuń